love is only a feeling

Jag är säkrad för hösten. Har skaffat mig något/någon som alltid är där för mig. Man slipper gullet eller bortförklaringen med "Vill du komma hit och kolla på film?". Standard för "Vill du komma hit och knulla mig?". Inget fel med det, egentligen, men det är ju så genomskinligt. Enda negativa med det för min del är ju att jag blir så inne i filmen och helt plötsligt så får man avbryta och ligga istället. Också nice, men det måste finnas en del filmer som man bara sett typ hälften av. För att återkomma till denna fantastiska höst jag kommer ha kan jag även säga att jag slipper prestationsångest, kan se ut hur jag vill och den finns alltid till hands. I'm in love! Vi funderar på att förlova oss....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0