Smärtan är den samma för hypokondriker

Mitt nya jobb är bättre än alla dejtingsidor jag testat. Det är väl inte så utbrett sortiment av hemsidor i och för sig, men har nog aldrig blivit så raggad på under en kväll som jag blir med mitt nya nattliga yrke. Då menar jag såklart crupier jobbet, så missförstå mig inte. Hade väl kanske behövt hora lite för att få någon form av fysisk beröring för tillfället. Tänk att man aldrig blir nöjd. Nästan tragiskt. Var med om en spännande händelse inatt. Vad det är kan jag inte gå in på. Känner att det skulle bli att avslöja intima hemligheter.

Lilla hjärtat, du knullar bra

Du var underbar

Men jag tror det hade varit dags för dig att rulla av

Sanningen är att jag tjänar mer på ..

Än på min horkarriär

Jag må vara ung och dum

Men jag är inte den som är den som knullar runt

Ta det lugnt nu baby

Jag vill vara med dig

Jag vill se dig som gud skapade dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0