I remember all you said to me

Jag är så dunderinspirerad till allt. Livet är en fest och jag kunde knappast ha det bättre. Eller jo, såklart på något sätt, men är jäkligt nöjd! Har även tagit upp dejtingen även om jag redan har kuken i mitt liv. Kan ju vara bra med lite omväxligt i vardagen. Eller? Jag har påbörjat min karriär som dagisfröken, lärarvikarie och crupier. Bra blandning va? Dagisjobbet är helt fenomenalt! I love it! De flesta sätter i fel strupe när de hör att jag tycker om det då jag och barn inte alltid är så goda vänner. Nu är jag dock en favorit som även blir taffsad på under vilostunderna. Har väl inte riktigt lika mycket självsäkerhet i de stunderna så jag smäller inte bort handen och säger "vafan gör du, idiot?!" åt en 4 åring som klappar tutte. Här får man gå lite varsamt fram och flytta handen lite snällt. Kanske ska prova det på krogen också. Flytta handen till ett bättre ställe och visa hur de ska göra istället för det där knådandet eller smällen man får i förbifarten. Killar på dagisnivå gillar jag skarpt! När de sen börjar växa till sig så får de för sig massa konstiga saker. En liten unge sa t.ex. till mig efter första gången vi träffades att han faktiskt älskade mig för att jag hoppade i vattenpölar med honom. DET skulle jag däremot inte uppskatta av kille 25 bast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0