You make me wanna die

Jag ligger i min säng. Naken. Och känner mig jävligt rebellisk. Lyssnar på hård musik och blir lite kaxig. Känner att det är jag mot världen. Ska på kalas i Gbg imorgon och hoppas på dunder och brak och en nice stak(e). Är ju aldrig fel. Har precis duschat i en timme. Det var inte heller fel. Skrubbat bort lite smuts så nu är min själ inte svart lägre. Nu är den oskuldsfull och vit. Precis som vanligt!
Det här med nätdejting är nog lite av min grej. Känner mig väldigt liggbar där. Förstår ju att det inte är så mycket annat de där aktiva ynglen där ute efter. Därför ska jag inte heller vara det. Tror att de känner en lättnad inför kontakten nu. De behöver liksom bara trycka lite och så vips har man skrivit hej. Lite annat än när de ska smyga runt en i en timme och gnugga sig mot alla andra tjejer tills man är så äcklad att man helst bara vill dö av deras åsyn. DÅ kommer jävlarna fram. Om de ens kommer fram. Lite lurigt det där för de vågar inte alltid. Jag däremot går aldrig fram. Gnuggar mig inte heller mot någons lem. Jag kör på den äckliga känslan direkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0