twinkle twinkle little slut! 
name one guy you haven’t fucked

jag städar. som vanligt på mina lediga dagar. jag har så mycket saker. får dåligt samvete, men jag önskar att mitt rum hade brunnit lite så jag slapp städa och organisera. har undanstoppade drömmar, som ibland ploppar upp, om att bara fly från alla saker som jag dumt nog har sparat på. ska se om jag någon dag vågar visa bild på något riktigt onödigt som jag sparat. just nu är det alltför känsligt ämne att jag är så sjukt sparsam. eller där ljög jag. jag är inte sparsam. ser bara ett behov i allt. har nog på riktigt inte insett att det är onödigt att spara gamla suddgummin, ser inte heller att det är onödigt att spara en paljettopp. blev senare omgjord till en ram. allt kommer någon gång till användning. tänkte göra ett lapptäcke med gamla kvitton. bra idé va?
såhär snygg är jag när jag städar
har budskap på väggen som jag anser är mycket bättre än Carpe fucking diem som folk envisas att ha
blir lite berörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0