close to you

borde kanske erkänna att jag är inne i något man skulle kunna kalla för lyckorus. eller väldigt annorlunda lyckorus. för mig. detta är så annorlunda i mitt liv. brukar inte känna sånt här. varit uppe i himlen under några minuter. sen var det liksom inte bara slut. det var intressant med och hände flera gånger. skjut mig, för sånt här orkar jag inte. en förtjust lovisa är en dålig lovisa. tur att det tar lång tid för mig att bli förtjust och att han inte bor där jag bor. det var intressant, men det är över. jag fick i alla fall några bra timmar. han är en av de få som kan klassa sig som en av guds gåvor till kvinnan. vore mycket synd att snärja en sådan befriare.

Kommentarer
Postat av: daugaard

lyckorus? :) gött babe!!

2012-07-13 @ 20:09:50
Postat av: Anonym

2012-08-15 @ 02:39:33
Postat av: Mannen, myten, legenden

Där har du min email om du vill nå mig! Så kan du få mitt telefonnummer igen... (Jag antar det är strul med din telefon)

2012-08-16 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0