It's always darkest before the dawn

Känns som att det är höst i luften. Jag är kreativ och nykter. 50 dagar för att vara exakt. Jag har inte varit nykter i 50 dagar. Snarare tvärtom. I ett alkoholrus hela sommaren. Ifrånsäger mig allt som jag har gjort som kan verka stötande. Vill inte komma ihåg småtimmarna mellan svettiga lakan eller konversationer där jag avslöjat för mycket om ingenting. Tomma ord i en stjärnklar natt. Nu är det inte stjärnklart. Det är bara svart ute. Inte en lampa är tänd i husen mittemot. Jag tänker att det har varit en perfekt sommar. Jag känner att det har varit en perfekt sommar. Nu, när alkoholen är borta kan jag se och känna att bakisdagarna har absolut varit värt slitet. Enda negativa är att jag kommer spendera hösten som vanligt.. Kreativ och (o)nykter i ensamhet. Malin kommer få psykbryt på mig, för har jag nämnt att vi ska flytta ihop? Jorå, jag har gått och blivit med lägenhet. Snart väntar väl kääärkort och barn med?!
Detta är dock Havve & Håke på bild. Wannabe Sailormoon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0