when your love if safe

okej, lite överreagerande där. jag har blivit återställd. var ett fett hårproblem som löstes med lite blekning osv. nu har jag däremot fått en oönskad "lugg" av lite hår som gick av under processen, men fuck it. jag känner mig som mig själv igen. blond och så där. aldrig mer säger jag bara. försökte få en fin kopparfärg men det sket sig rätt rejält. ville att det skulle vara en sån som tvättades ut men mitt hår blev knallorange. inte så jätte fint för den var helt fläckig också på grund av mitt blekta hår. nu är i alla fall skadan åtgärdad någorlunda. återstår lite fix osv, men jag har i alla fall fått upp hoppet om att bli påsatt någon mer gång i mitt liv. nu i helgen ska vi vara hundvakter för Aron. det är mysigt. Archie och Aron ligger och skedar i sängen och pussas. sött och sådär. dock har hag insett att när jag fått ett barn ska jag sterilisera mig fett. tror att barn är mer krävande än hundar så om två hundar är kaos så tror jag att två barn skulle gett mig en hjärtinfarkt dirr. skulle inte förvåna mig om jag fick tvillingar eller trillingar. finns ju ingen högre makt som vill mig väl så. min karmaometer är på noll trots att jag gång på gång gör fina gärningar. idag erbjöd jag min sittplats på trikken till en äldre farbror när ingen annan gjorde det. det borde höja min karma med några pluppar, men icke!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, du är så rolig gumman. Våran karma kan tävla..Dags för goda gärningar så ser vi vem som först får ett nytt ligg? ;) (ett bra sådant då)..LOVE

2011-09-09 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0