I lost and died

okej, mina möjligheter till ett ligg är härmed borta. jag kommer för evigt få leva i celibat oavsett om jag vill det eller ej. mina broar till de vackra orgasmerna är brända. blickarna från män I want to fuck kommer aldrig mer komma. jag kommer få leva på the dark side for life. det kommer aldrig vara några manliga stön i närheten av mig någonsin mer. jag är en tappad själ och en förkastad fitta. jag har gjort ett misstag plus att jag var tvungen att ta ut en av mina piercingar idag. jag känner mig naken och exposed. förjävlig och okomplett. känner att något fattas mig big time. funderar på ett nytt projekt där jag tänkte hedra de högre makterna för att försöka få någon form av sympati. lite hjälp med att ta mig igenom denna tuffa tid. pallar inte mer. over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0