varning

det här känns inte riktigt bra. det känns inte alls bra faktsikt. jag har inte suttit på internet så mycket under tiden i norge, så nu tar jag igen den förlorade tiden big time. jag gillade mig själv som lite självständig från facebook och som kunde klara en timme utan att kolla om någon skrivit något. när jag fyllde år var det ju kul för då var det alltid någon som skrivit, men jag måste bara inse att jag är en mobbad själ när det gäller facebook. av alla mina oroliga 696 vänner så är det i princip aldrig någon som skriver. hoppas att facebook inte speglar ens vanliga liv. då är jag verkligen i riszonen för att hamna i den kategorin som innefattar de som i tysthet övervakar de som har vänner. tur att jag har Archie i alla fall.



även här för precis ett år sedan ligger jag slapp som fan vid min mac och tror att jag har 696 vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0