mind is a razorblade

jag målar mina naglar i glitter och känner musiken i själen. funderar på vad framtiden kommer bringa och vad jag ska göra. kollar skolor och funderar på var jag ska ta mitt pick och pack och dra. lite tidigt än kanske, att fundera menar jag, men jag behöver det. jag vill veta vad som händer sen. jag vill älska, leva och tumla runt i skrattanfall. jag kommer göra det. du ska få se. jag kommer nå mitt mål. jag kommer klara att vara mig utan att du står vid sidan och skrattar. jag bryr mig inte om ditt hånskratt. det rör mig inte i ryggen. jag ska älska, leva och få ont i magen av skrattanfall. jag ska älska, kyssas och leva hela världen platt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0