the more I try the less it's working

hej igor! jag är en kär vän till din kära vän josefine. jag antar att du vet vem jag menar. nu är det såhär att vi har missbrukat ditt namn i ganska snuskiga sammanhang och för detta vill jag med all ödmjukhet be om ursäkt. vi använde obcena uttryck och sjuka fantasier flödades runt omkring ditt första namn - Igor! jag hoppas att min karma blir bättre när jag nu ber om ursäkt. man ska inte missbruka guds namn och inte heller igors, men en fråga.. är du ryss? för om du är det så blir detta ännu roligare än vad det redan är. all blessing to you eller något sånt! förlåt!

"Finns inga mer källor här inte. Jo-Källan av MISÄR, källan av insikten att du aldrig mer ska få känna varmt kött mot mina läppar, källan av tro. Tro på att du någon gång ska få en skymt av den mänskliga rasen. Källan av hopp, hopp om att någon dag ha råd med mat...Hopp om att någon dag kunna resa mig ur sängen...Men jag har ju mina russin. NÄÄÄÄ just de. De är typ söndergrävda." sagt av Emmut Jensen

ungefär såhär tar sig våra kvällar. pallar inte. imorgon ska jag känna alkohol mot min uttorkade strupe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0