I want a perfect soul!

Sitter på bussen tillbaka till mitt vinterland och inser att mitt liv kommer ta ännu en vändning. Efter ett långt förhållande osv (kanske inte det mest trogna) har jag blivit en mjukis! Jag tycker plötsligt att det är jätte kul med sms från mina ligg vilket jag förut bara skrattade åt typ. Något som dock har kommit tillbaka är min gamla kåthet. Känner att jag hade kunnat ligga med hela världen om det så inbjöds.
Trots att jag är 20 år fyllda och inte längre räknas till de hormonstinna tonåringarna känner jag min som en kåt 15 åring som äntrar allt de kommer över eller en fnittrig 14 åring som precis träffat en kille som går på gymnasiet och säger att hon är den enda i hela världen för honom medans han egentligen har 5 småtjejer till. Jag menar, jag är inte dum i huvet, men mina tonårskänslor har slått omkull mig med stormsteg. Hoppas att detta bara är en kort period, för annars kommer jag inte klara en säsong utan att få förföljas av otaliga smeknamn som jag inte har lust att sätta på mitt cv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0