om du var mer som mig skulle jag gå ner på dig

Sitter åter igen på bussen mot mitt hemland Sverige. Alltså där jag kommer ifrån (som de flesta vet). Det har hänt ganska mycket sen sist jag var där. Jag har absolut inte växt upp. Snarare tvärtom. Blivit mer like the old Lollo. Jag har trotsat mina grymma bakfyllor och festat galet på vardagar. Jag har haft otrolig fylleångest efter porrdanser och stripsessions på uteställen. Jag har blivit filmad och hoppas innerligt att den filmen aldrig kommer komma i min åsyn (eller någon annans heller för den delen). Jag har gett ut mitt nummer till en kille och det var det sämsta jag gjort i mitt liv typ. Har blivit otroligt stalkad av denna pinsamma människa som inte förstår att man inte svarar den sjunde gånger heller om man inte svarat de tidigare. Get a life liksom. Jag gillar mitt nyblivna singelliv tillsammans med mina otroligt fina vänner i Oslo. De förstår sig på mina behov. Förra helgen nöjde inte jag och Malin oss med vanlig efterfest utan vi drack upp en flaska vin för 400 kr och sen sprang vi ut i regnet för att ringa på folks ringklockor. Vi badade i en älv (fruktansvärt äcklig om jag får tillägga), vi plockade blommor och gav till Securitas vakter, vi tog blomkrukor och möblerade om, vi fick en ny vän. Allt slutade med att vi gick runt med en upphittad cykel samt en kundvagn med hittegods. Nu använder Emma vår upphittade ”stege” som klädhängare. När vi kom hem vid ca 7.30 på morgonen så duschade vi en timme för vi var rätt kalla efter allt regn. Nu har jag skavsår på hela fötterna av blöta gummistövlar och mycket spring plus att jag har ont i frambenen (de som sitter ovanför fötterna och nedanför knäna). När jag åker buss bryter jag nästan alltid ihop av människorna runt omkring mig. Hon bredvid mig har tagit av sig skorna och förgiftar mig med sin ohyggliga fotstank. Sure, det har varit varmt idag osv men man borde ju känna att det stinker och då tar man på sig igen!!! Blir så arg. Sitter och kokar. Jag vet att mina skulle lukta pyton om jag tog av mig dem men bara för att jag vet det behåller jag dem på. I helgen ska jag säga hejdå till min kära bror som åker till USA i ett år. Lyckos honom! Ska även träffa mina kära vänner och bli brusad i deras närhet. Jag har längtat efter det. Vill dock INTE att det ska ta sig på samma sätt som det brukar göra i Oslo då jag, Malin, Emma och Jossan porrar runt som om vi aldrig gjort annat. Vill liksom inte att en liknande film ska spridas i Varbergs datorer. Skulle vara misäääär till max. Okej. Nu är det ihopbryt som fan. Hon bredvid mig får pärlor av svett i pannan och det luktar förjävligt. Min näsa fräter samman av lukten. Hon har i alla fall Skullcandy hörlurar. Kan kanske ha överseende…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0