we don't sleep when the sun goes down

jag har varit hemma i Varberg en snabbis. fått pussyn lagad, stillat shoppingsuget för en stund, ätit god mat, knullat och återvänder nu till mina älsklingar i Oslo med ny inspiration och skaparglädje. visst känns det lite bittert att lämna de finaste vännerna man kan ha bakom sig för att flaxa upp till okänd mark, men när jag tänker efter så har jag underbara människor där uppe med och fler kommer. jag har fått såndär jobbig småhemlängtan, men sen inser jag att toppen är inte alltför långt borta så att ge upp nu är inte aktuellt för 5 öre (inte för att jag ens har övervägt det).
jag har inhandlat sånna där bra att ha saker och jag och andree har köpt våra första gemensamma saker. känns rätt skumt. allt obetydligt, slabbigt midnattssex är över för min del. nu är det mer "jag vet hur du vill ha det älskling" och "tänja på gränser" sex. jag gillar det. upp upp och iväg till himlen vareviga gång. inget mer alkoholtorrt trevande "detta gillade nog den förra tjejen för hon stönade" sex. hipp hipp hurraaa till mig. grattis. tack, det känns mycket bra. jag slipper få skavsår och ett evigt ryktesspridande. nu blir det istället vackert, blött och kind of hardcore liv mellan nyinköpta lakan att se fram emot. och en söt emma som jag fixar frukost till på söndagar. en vacker lägenhet med ett trivsamt liv. oss tre. vi tre mot världen i en framtida rosa bubbla. vin i vackra stora vinglas, vingla fram på höga klackar i en kort klänning i kvällssolen, en uteservering med god mat och dans hela natten sen skratta ihop i en stor säng. vi tre och några till. det kommer lyckas och det kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0