we don't give a fuck

sitter fortfarande på bussen. har kissat sisådär 10 gånger och börjar bli rätt trött på min blåsa. blir full av ingenting. jag har i alla fall fått lite utlopp för min kreativitet, så på tisdag ska jag inhandla diamantstenar, spegelglas (krossat), fina pärlor, limm, tyg och en bh. jag lovar att ni kommer förundras och beundra mig för mina blivande kreationer. jag skissar och känner mig lite produktiv. internet är lite sådär, men jag är snart på trygg mark. känner att magen kurrar. too bad för mig att jag inte är någon hejare på att handla bra.
har fått en förkärlek till långklänningar. tror att den kommer sitta i faktiskt. började i höstas och har hållt i sig. därför skissar jag och får inspiration från en mycket duktig skapare. Roberto Cavalli. det finns även andra som är mycket mycket duktiga, men min absoluta favvo sitter uppklistrad på min inspirationsvägg och är made by Roberto Cavalli. Maxidressgud är vad sånt kallas. hittar tyvärr ingen bild med detta dåliga internet och mörkret gör det svårt att ta bilder på mina skisser. kommer längre fram. I promies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0