teenage crime

jag känner mig sjukt töntig. jag är inte van vid att vara upp över öronen kär och planera gulliga framtider i mitt huvud. jag är inte van vid att bli överöst med varm kärlek som får mig att koka över av kåthet. jag är inte van vid att ha passionerat sex som inte slutar i ett "hejdå vi ses aldrig mer". I'm on a new level. jag svävar uppe bland det blå och hoppas på att få stanna kvar länge. jag letar fortfarande efter hål, något som ska få mig att trilla ner, men jag hittar inget. det känns som att det är helt. som att det endast går framåt och jag gillar det. med bättre ord så älskar jag det. visst är det lite jobbigt att fördriva tiden med att vänta på sin älskade i en ensam kåthet som man inte blir av med vad man än gör. tror jag är kåt på kärlek. inte den där helg kärleken som får en att falla utan den där mystiska, passionerade kärleken som inte bara är bra utan som är vår. inte bara gulligull.
jag har sovit i typ 24 h. har sån huvudvärk, men jag ska till jobbet imorgon. man måste ju jobba. jag har även spytt av huvudvärk. tänk er det. ett infall liksom. bara forsade ur mig. efter två nätter spenderade hos Tina var det enda jag fick upp gammal sushi. smakade inte gott när den senare tvingade upp sig i halsen på mig. våra kära grabbar har åkt till sverige. alltså är jag och emma ensamma. nu ska det vara massa tjejiga aktiviteter här. hoppas att jag mår bra. jag orkar inte detta. känns som att jag har maskar i skallen som gräver sig runt.
har även hunnit med att joina de tatuerades sällskap. tatuerades av en skallig engelsktalande herre och jag trodde att jag skulle svimma av nervositet, men blev och är väldigt besviken. trodde det skulle kännas mer. ska dock vänta med att uttala mig too much innan jag har gjort något som räknas. eric kära fick ju en infektion av 7 timmars tatuerande. fick lite panic där några minuter innan jag insåg att min tog sisådär 30 min och är ytte pytte liten i jämförelse. därför inget uttalande innan jag har något att skryta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0