I love you more than words can say

god jul och gott nytt år mina kära. mitt nya år har väl inte börjat på topp förutom att jag numera ej är singel. jag har gått in i förhållandelivet. ska kämpa och vara en grym flickvän, för det vet jag att jag kan vara.
nyårsafton spenderades hos Tina där det bjöds på sjukt god kalkon. drack en del och tittade på raketerna som gjorde vackra mönster på himlen. jag hade alla dem som jag bryr mig, och som var långt bort,  i tankarna och höll om dem som var mig nära. delade alkoholens onykterhet och skrattade in det nya året. åkte hem och drack mer. slutade i att min mage, som inte är van vid alkohol längre, slog bakut och ville mer än någon gång innan få ut allt. tömde mig själv och mitt innehåll i toaletten och lade mig ner för att vila. vaknade nästa dag i bakiskänslans helvete. kunde inte röra min kropp och var lite slutkörd efter gårdagen. tillbringade tiden i sängen med att virka och umgås. blev ännu en gång besatt av HP som förgyllde mina mörka tankar om detta nya år.
vaknar idag av att mamma ringer. pappa är nämligen på akuten. han och hans blindtarm är tydligen inte best friends längre så den opererades ut. tack och lov mår han bra.
jag har tyvärr inga bilder från själva kvällen då allt hände. då allt förändrades men ändå är samma. jag hade i alla fall på mig en tight skinnklänning, stayups, grå liten päls över axlarna och ett glammigt stenigt halsband. var väl i mitt esse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0