healing sleep music

I DID IT! jag var uppe innan tuppen för att svettas bort flera kilo på en spinningcykel. efter det åt jag frukost. bara en sån sak. känner mig mycket duktig! imorgon ska jag upp på yoga klockan 7 sen jobb. detta nya börjar bra faktiskt. har även bokat in flera pass nästa vecka. lite dans och sådär. funderar på att skaffa en kalender där jag kan skriva upp precis allt. hade ju det a long time ago och saknar det mycket mycket mycket. inhandla imorgon tror jag.
idag fixade jag till mina kära piercingar mellan brösten. tappade ju den översta för några dagar sen. har även planer på att skära och rista lite så att de kommer mer i fas. som tre planeter som står på en rät linje liksom. bringa lycka. mina diamantplaneter som gnistrar. i love it!
ligger nu i sängen och lyssnar på någon relaxing musik. ska tydligen få en att bli trött, men inte jag inte. trots 4 timmars sömn och ett spinnigpass är jag pigg som en pelekan. detta bådar inte gott. denna sjukstuga som jag även lever i ska få finbesök imorgon. det gillar jag skarpt. får upp min symaskin också så jag kanske kommer vara lite produktiv. i love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0