du e la go

idag har verkligheten hunnit ifatt mig. min dröm på rosa moln kanske inte var så rosa ändå. den är nog rätt så verklig trots allt. jag är så kär så jag blir illamående av mig själv. är alldeles för saknig och pirrig. nästan pinsamt! dock finns det saker som undanhålls och som alltid kommer fram förr eller senare. när man är störtkär blir minsta lilla felsteg ett stort åskmoln som täpper till alla solstrålar som sinar in. alla rosa bubblor spräcks och ersätts med dödskallebubblor istället. tur att jag ha världens bästa boyfriend och att jag är världens bästa girlfriend så att allt går att lösa och fixa. nu ska jag fixa en to do list för 2011. kommer bli najs!
jag och en av mina mormorsrutor som jag gör en filt av. börjar gå framåt! har la sisådär 30 stycken och ska ha ca 160 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0