strårom och italienska godsaker

efter en jäkligt kul dag med flygplan och torra mackor ligger jag nu i hotellsängen och inväntar en strålande dag på snowboard. ska bli göttigt som fasen! handlade lite nyttiga saker på taxfree. min vanliga foundation från Lancome, ännu ett nude läppstift från Chanel, parfym från Juicy Couture och några mascaror från Lancome. hihi!
jag har för övrigt druckit 80% ig strårom för första gången i mitt liv. pappa tvingade i mig en kork och jag känner fortfarande att min späda kropp är lite ynklig efter den. får fortfarande eftersmaken i munnen då och då. massa gott vin och god mat gör mig för stunden väldigt lycklig. vetskapen om att sjukt bra sex väntar i Oslo gör mig bara på bättre humör. nu ska jag bara äga backen också. hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0