step aside, darling!

jag dör lite smått faktiskt! ligger på hotellrumet med skadad hand. första dagen liksom. fuck! har en fet skena på hela armen. jag fick åka skooter ner för backen med. alla glodde som fan och gav sånna där blickar som "åh, din stackare!" ville egentligen bara skrika "JAG ÄR VAN!". ska ner och dricka öl nu tänkte jag. stråromen står framför mig och det lockar otroligt att ta en slurk för att supa bort min bitterhet. ska fasen åka imorgon ändå. kan ju knappast hända något mer med armen efter denna inlindning. fick betala 4500 kr för skiten med. ska fixa med försäkring senare när jag slutat vara irriterad på idiotiska tyskar som inte kan åka skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0