med mascara under ögonen

det är inte så väldigt spännande här. går upp med tuppen och går som i trans till backen. dricker lite alkohol och blir mjuk i mina stela ben. de är stela efter mycket åkande. spjälkat tummen så jag är rätt safe. dock gör det lite ont, men vad gör man inte?! deprimerande att jag kanske inte kan jobba. dör nog då. har bestämt mig för att ta vara på livet ännu mer. är nu brun i ansiktet och likblek på resten av kroppen. kommer få gå med kroppsstrumpa tills jag inhandlat någon form av fejkbränna, för detta går inte. jag är sminklycklig och skolycklig. jag är snart sambo och kommer kunna ligga när jag vill. kanske till och med kommer vara någon som lagar mat till mig. då blir jag glad. när jag kommer hem ska min motivation till att strama till fläsket vara uppe på högsta nivå. tänker inte slacka efter. borde bara få lite fetare bröst bara. man borde kanske kunna flytta runt lite? vore super tycker jag! funderar på om jag kanske skulle göra lite mer modeinriktad blogg. låta andree gå upp varje dag med mig och knäppa en dagens coolaste outfit every day för mig! wihoo! ska köpa ny kamera bara. den jag har är kaputt och macbook kameran är rätt kass. man blir ganska snygg i den, men ändå. den visar inte färger som den ska så den får användas i nödfall. ska också dokumentera. skriva upp. bli lycklig i stunden och älska livet mer än vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0