i'm in love

idag snöar det som aldrig förr, så jag och min arm tar en vilodag. dagen igår gick sådär. är liksom inte lika van vid att åka skidor längre och när det gör sjukt ont hela tiden är det inte kul. får hela tiden blickar som är empatiska, men de ger mig inget. idag ska jag nog shoppa istället. finns massa affärer med fina italienska märken. är lite smått sugen! tycker också att jag är värd det efter en sån här missär. precis som alla andra gånger jag har haft något tull med händerna så inser jag att om jag någon gång blir singel ska jag alltid ha gips eller skadad hand. världens bästa raggningsknep. (nu raggar jag inte andree sötis, har bara insett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0