I might be bad, but I'm good at it!

åh, har lyssnat på nedladdade avsnitt av Ligga med P3 och nu är jag alldeles för kåt för mitt eget bästa. fruktansvärt jobbigt. undrar varför jag egentligen blev det. tror det är för att jag har levt i ett distansförhållande en tid nu och vi inte har träffats på sisådär en månad. illa illa illa! känner att ett ligg just nu INTE hade varit fel. tur att min kära boyfriend ska komma och hämta mig i GBG. det känns extra bra att jag vet att det kommer vara sjukt grymt bra. slippa känslan av besvikelse när man inser att den man ligger med inte fattar ett skit. man går därifrån med en besvikelse och en känsla av att nästan ge upp sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0