vitt puder i en annars solig tillvaro

tjoho bloggen! 5 kg tyngre och ägare av en vovve samt sambo har jag nu fixat internet så att jag kan underhålla er tills ni kissar på er. mitt hår har även fått en drastisk förändring. jag är inte längre en blond tjej med långt hår. nu har jag istället kort hår (fortfarande blond) och jag tror att jag älskar det. fortfarande i tvekets stadie. det har hänt ganska mycket i mitt liv. jag är nu matte till världens sötaste dalmatiner som heter Archie. han ler och är allmänt väldigt glad. klumpig osv. jag har fått en skada i handleden och ska kanske opereras. får svar på tisdag så då får ni som är nyfikna också veta. ett ben i handleden som är för kort och det kan i framtiden ge mig läskiga komplikationer. jag har klippt rätt coola människor, lite kändisar osv. iofs norska kändisar som jag inte har en aning om vilka det är. står rätt dum och blond och inser efter ett tag att det är guds gåva till norge jag har framför mig i stolen. då svettas jag lite och hoppas på att jag inte ska börja lukta illa eller säga något dumt som "hur går det för dig?". betyder absolut inte samma sak har jag fått erfara. jag är fortfarande på jakt efter en lägenhet som jag kan säga är min och måla som jag vill. funderar på en helt vit lägenhet för min kära vovve fäller sjukt mycket. alla mina kläder är numera vita. håller modet stenhårt.
idag har jag inhandlat ett par Jeffrey Cambell skor och jag är kär. köpte även en hunkydory tröja. love them! tänkte att jag kunde styra in bloggen på speciella händelser (såklart) och på mitt pyssel. tror ni skulle gilla det!
fin vovve med sambo. thihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0