we don't need a reason to fight

okej, jag har lite panic. vet dock inte varför. jag sitter på bussen och mina fötter stinker, men det är sköna säten så det är okej. undrar egentligen varför fötter luktar äckligt? utsöndrar de något speciellt för att de är så fula? fötter är verkligen fula. borde inte existera på det sättet de gör, men jag har inget bra alternativ som skulle ersätta dem, så jag antar att de får vara kvar. men borde inte gud kunnat vara lite mer påhittig och smakfull när han skapade människans fossingar? blir rätt irriterad faktiskt!
idag har jag jobbat och det har varit nice! var bara jag och Ron (min chef) idag så det har varit fullt upp, men ändå kul. trivs så sjukt bra med honom! jag vill alltid ha manliga chefer. det är guld! får liksom pli på alla hyperaktiva brudar.
alltså snart får jag panik på mina fötter! jag svimmar snart av min egen lukt. eller är det hon framför? kan vara så, för jag har aldrig varit med om att mina fötter har luktat såhär. behöver ett fotbad och massage!

Kommentarer
Postat av: olivia

haahha jag dör lollo, du är så rolig!:D

2010-09-09 @ 10:04:56
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0