vissa är bättre tillsammans än andra

There are many things I would like to say to you, but I don't know how!

snart åker mina älskade andra delar iväg på en tripp till långtbortistan utan att jag hinner träffa dem innan. jag saknar dem så det värker i mig. känns konstigt att inte ha dem vid min sida och dela alla sjuka saker som händer och de tråkiga och de halvroliga. det känns konstigt att de inte kan traska runt vid min sida dag som natt och det känns konstigt att inte kunna ringa dem när som helst utan att det kostar halva min lön (okej, där överdrev jag men ändå). dör lite inombords av att de inte står vid min sida. Fjordis, Nisse, Dolmen, Ceacar, Feddan, Baggen, Havve och Andy. I miss you like hell!









Kommentarer
Postat av: Elin

vi saknar dig med vännen, men vi ses nog snart :):) he he he

2010-10-02 @ 15:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0