just go with the flow!

kära vänner och ovänner, snygga och fula! jag är i lite chock. jag klippte en kille idag och snick snackade som man brukar göra. jag på min svenska med en lite förvirrad min i nyllet och han babblade på med en rätt krånglig norska (där av den förvirrade minen). han pratade om sport och jag försökte dölja min okunskap men det gick sådär. sedan visar det sig att den här snubben är ishockeyspelare och spelar i Norska landslaget OCH han har spelat i USA men blev skadad. hur wierd är inte det?! jag har liksom klippt någon tydligen är bra på något och jag hade ingen aning om att han ens existerade. jag min dumma jävel råkar slänga ur mig att jag inte ens visste att norge hade ett landslag. för de är inte så bra va? inte som jag har fattat det i alla fall. han lever på att träna. att träna ger honom money liksom. kanske borde satsa på ett sånt jobb istället? trimma till den sviktande klumpen jag har till kropp.
idag har jag också blivit officiell färgansvarig på salongen och på måndag ska jag sminka på en visning med Tim Burton inspiration. har jag nämnt att jag kanske ska vara med och spela in en musikvideo också? jag ska alltså styla, inte vara med i videon. flyter det på här borta eller? japp!
kolla vad frisöryrket gör med ens naglar! nagellacket är nästan helt gone och mina naglar har gått av som fan. dax att fixa! jag är så fruktansvärt klantig av mig så jag har slått av 3 naglar idag. inte riktigt okej alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0