who am I to say?

håller för tillfället på att flytta över alla kläder från eric och emmas garderob till min garderob (som patrik snickrat ihop med hjälp av Ikeas bruksanvisning). jag känner dock att den kommer vara way too small. lite bittert för jag har ju absolut inte tagit upp alla kläder eller skor för den delen heller. dock är det mycket roligt att fixa och trixa. ska även städa undan alla mina saker som står i påsar på golvet. jag är en stökig person, I know, och jag blir heller aldrig klar när jag väl städar så jag ser inget stort hopp om att rummet kommer glänsa i sin skönhet när jag är "klar". nu är klockan över 12 (på natten) och jag hade tänkt lägga mig ner och vila mina trötta pilemariska ögon. imorgon ska jag nämligen upp med tuppen och dra med mig pattis ner till affären för att ta ut pengar. fucking nordea glömde skicka med koden till mitt kort så jag har ingen kod och kan inte använda det. till saken hör att jag är hungrig och mycket shoppingsugen. jag har fört över money via internet och nu hoppas jag verkligen att detta ska funka för imorgon är det fredag och då ska jag dricka vin. massor av vin. eller öl, men jag är mer sugen på vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0