vandra med mig tills allt tar slut

hahaha! lite sick att jag traskar hem från jobbet i godan ro och lyssnar på P3 (som ni vid det här laget borde fattat är min favvo kanal). jag spekulerar lite smått på hur alla har det i Varberg. medans jag går där och funderar på om det hade varit lättare att få till det i Varberg än i Oslo så kommer P3 verkligheten på (ett radioprogram) och idag skulle det handla om UFO. jag tänker lite smått att jag önskar att jag hade närmare hem för jag var inte speciellt sugen på att lyssna på ett program om gröna gubbar liksom. men DÅ säger dem att de sitter i en bil med UFO jägaren Anders och att de befinner sig utanför varberg i det lilla samhället Tvååker. tror ni jag höll på att sätta luft i fel strupe eller?! resten av vägen gick jag och log för mig själv. lös nog upp många personers dag där.
jag är på fett G i lördags
emma och jag i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0