önska aldrig något, för det kan bli sant

jag känner mig rätt så jävla dum i huvudet (att det inte ska räcka med att det gör ont liksom). jag har längtat som aldrig förr efter en riktig fylla och hösten. "varsegod lovisa håkansson, här har du det!" och det är FÖRJÄVLIGT! jag mår kasst som fan. huvudet dör och ramlar av från min kropp. jag inser att jag måste använda jeans eller fula strumpbyxor för att klara av kylan. helt plötsligt måste man vara så förbannat påklädd. som tur är har jag börjat må bättre nu. imorse när jag vaknade av att solen brände sönder mina ögon (vi har inga persienner) så trodde jag på allvar att min sista stund var kommen.
igår hade vi i alla fall mycket kul. fick besök från varberg av Jonas, Jacob och Bacon. söta grabbar det där. vi drack och sen gick vi ut. jag blev uppraggad av en tjej. inget fel med det och när nöden smyger sig på kanske det är värt det? hm, tål att tänkas på. kvällen slutade med ett antal halvnakna våldtäktsförsök och brottning i lägenheten. vi borde vara hatade av grannarna nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0