prinsessan på ärten

kära vänner. nu når ni mig inte på mitt svenska nummer längre. jag har gått och blivit helnorsk. i alla fall nästan. är överlycklig för att det äntligen funkaaaar! wiiiie! nu fattas det bara möbler, dammsugare osv till våran mycket tomma lägenhet. känns som ett fett skämt att traska runt här där varje andetag låter som att hela huset ska rasa. det ekar som fasen här med andra ord. fick en säng igår dock. ja, säng och säng.. en madrass som är tjock. man känner spiralerna i den så jag och patte la vår kära 90 madrass ovanpå. jag som måste såna ytterst fick en rätt svår natt. försökte klamra mig fast i sängen. den ser liksom ut som en trappa. tufft liv! jag känner mig som en aktivist som barrikerat ett obebott hus och lever så spartanskt det bara går att göra. mina grejer ligger utspridda lite här och var, men det ska bli ändring på detta! I neeeeeeed to fix this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0