mh, what to say?

I hate the book of love
but I love when you read for me


nu har vi flyttat in i en stor mycket fin 3a. det är högt i tak och allt går i vitt. nyslipade trägolv och ett fint kök. vad mer kan man önska sig? lite möbler och en tvättmaskin kanske? alla mina kläder ligger för tillfället i påsar som står i ett hörn och jag delar en 90 madrass med Patrik. kanske inte direkt det bästa sättet att sova på, men vad ska man göra när det krisar? jag är ju van vid 160 säng och helt plötsligt får jag knö med en man. det är mycket snällt av patrik att han låter mig sova här iofs. annars vet jag inte riktigt vad jag skulle göra för tillfället. känns lite sådär att bygga en madrass av kläder liksom.
nu är klockan mycket för att vara fredag för den nuvarande Lovisa Håkansson. Hon är liksom lite buisy... Imorgon är det jobb från 9-16 och den direkt till musikvideoinspelning. jag vet dock inte vilket band det ska vara, så jag berättar mer när jag har tid. vet inte alls hur lång tid det tar eller när jag kommer hem till lyan. ska ta lite bilder om jag kan och får. hihi! kompis det går bra nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0