take me home or take me away!

hahha! hur svårt kan det vara att se ens gamla kärlek gå hem med sin nya för att ligga precis som man brukade göra med denna? nej, inta alls svårt! jag diggar det! plötsligt blev jag den mogna bruden som kan ta en smäll liksom. ser dock ut som den vanliga blonda bimbon som jag är, men what the fuck! vad är ett blont yrväder när man kan få en brunett med ett sött leende?! vi kör på den va? känner att allt började spåra när jag blev blondin faktiskt. tror ärligt talat att mina känsloceller gick upp i rök när denna blonda färgen började träda fram.
visst är det skönt att inse att slutet verkligen är kommet. att man liksom inte ens behöver kämpa längre. det finns liksom inget hopp kvar och då är det bara läge att släppa taget. tro nu inte att jag går i självmordstankar - tvärtom! jag ska leva mer än någonsin. jag är fri eller nått!



jag har hört alla historier och alla förklaringar
men ikväll bryr jag mig inte alls
höj musiken i mina öron,
för nu ska din röst överröstas av något vettigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0