röken bolmar

cha cha bitches! för tillfället sitter jag insvept i en handduk och är helt naked under. känns rätt skönt att släppa musen fri. lufta lite som man kan säga. anledningen är att jag har duschat. blivit fräch så att säga. jag och emma har förkväll. lite sånt där tjej tjaffs som man kan gör ibland. raka sig, skrubba sig, lägga i en inpackning, måla naglarna i någon flashig färg och smörja in sig. dock har jag inte kommit till smörja in mig stadiet än. smuttar på en corona och väntar på att min inpackning ska göra håret nice. sitter i sängen framför garderoben och försöker välja ut en snygg partystass. inte det lättaste faktiskt. ikväll ska vi på en inflyttningsfest
fick en rätt rolig kommentar på mitt inlägg igår. jennifer skrev att hon satt på krogen och läste min blogg. är varbergs uteliv så tråkigt? jag kommer i alla fall hem den 22 oktober, för den 23 fyller jag år. 19 jävla år. ännu en ålder att fälla några tårar för. jag kommer inte framåt alls. känner att jag vill bli 20 (så jag kan komma in någonstans i Oslo) och sen kan det ta stopp. behöver inte bli gammal och gaggig.
dagen idag har varit hektisk på jobbet. fullt upp liksom. liiite sjukt att jag är 4000 över provisionsgränsen (som de räknar med att man klarar efter 5 månaders jobb). eftersom att det är några dagars jobb kvar kommer jag alltså komma en bit över den gränsen eftersom att jag i snitt drar in 3000 kr om dagen. plus produkter och det är ca 400 kr om dagen. alltså är jag rätt skillad. rätt duktig!



jag är snygg i handduk runt håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0