inside of me

shit, jag har insett en sak. ett sånt här wake up call är inte nice att få. känner mig torrare än ett knäckebröd som smulats sönder av torrhet. känner mig som en skrynklig tant som är fruktansvärt torr. jag har nämligen blivit en av de där bloggarna som jag spyr på. ni vet de där som enbart skriver om att de har bakat bullar med sin söta pojkvän eller att de shoppat eller att de har tränat eller gått promenad osv. jag skriver endast om en jäkla ofärdig lägenhet och hur kul är det?! det är möjligt att någon inredningsfigur hade fått en orgasm av att höra att det finns en lägenhet någonstans ute i världen som väntar på finbesök av lite möbler osv. nej, nu ska jag fortsätta lägga spackel i ansiktet för att dra till mig lite fina bekräftelseblickar och ignorera dem utan att röra en min. fan vad jag är snygg!



om det fortsätter i samma takt kanske jag skriver om kanelbullar och blöjor snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0