I have to quit you babe

nu håller mitt och patriks rum på att ta form. det är fortfarande rätt kalt och färglöst och stökigt, men det börjar i alla fall. har varit på IKEA idag och inhandlat säng, hyllor och garderober (samt bra att ha saker). hela kalaset blev himla billigt faktiskt tro det eller ej. hihi! vi är så smarta jag och pattis!
måste bara skriva att jag saknar "mina" tjejer i sverige. sjukt jävla mycket. helt sinnes liksom. finns inte! trodde inte att det skulle bli så jävla jobbigt att skiljas från dem, men jag har ju trots allt hängt ihop med dem i flera, flera år. hört deras röst nästan varje dag men nu, nej inte alls typ. fjorren ringde mig i lördags natt och jag fick en tår för att jag blev så glad. suck, suck, suck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0