what have I done to fall so hard for you?

ligger just nu i sängen och funderar över lördag (då visningen ska vara). efter över 10 timmars jobb både igår och idag är jag rätt slut så jag tänker inte riktigt klart. jag behöver inspiration till något att ha på mig och  jag behöver tvätta. dock är jag sjukt stolt. allt kommer bli så jäääävla nice. sjukaste grejen ever! vill inte säga för mycket än, för jag tänkte lägga upp bilder och sånt sen. det enda jag kan säga är att det kommer rocka fett.
jag har fått mina Dr Martens som jag beställde genom Magnus. ett par neonrosa, ett par gråa och ett par höga silvriga. jag kommer se cool ut. kommer inte bara vara cool utan från och med nu kommer jag se mer cool ut än vanligt. åh, vad jag gillar mig själv!
You see me like no one saw me before. I love you, but I need you to want me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0