I look so dumb right now

vad ska jag säga? mitt liv är upp och ner. en bergodalbana utan slut. ibland gör man rätt och ibland gör man fel. ibland hamnar oönskade personer i ens närhet och ibland så kommer underbara älskade personer och hälsar på. jag har haft den bästa helgen på länge tillsammans med andree och den fortsatte med att Elin och Havve hälsar på right now. jag är happy girl. dock är jag en rätt så klantig och korkad happy girl. har gjort många, många misstag som jag ångrar djupt, men som jag inte har något större möjlighet att rätta till. jag önskar bara att jag kunde bevisa att jag har ändrats, men det är svårt när man bor så långt ifrån varandra. jag älskar och jag saknar och hoppas, men jag vet ingenting. dock är jag rätt uppe i visningen som vi ordnar. det kommer bli sjukaste ever. as nice! igår drack jag vin, idag ska jag dricka vin och öl. mitt liv är verkligen bra trots att det saknar vissa delar som skulle göra det helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0