ps. jag är en favorit i dejtingvärlden

idag var det en bra dag. en grym självförtroendeboost alltså. ni som har läst min blogg sen jag förflyttade min tunna stjärt till Oslos sköna sittbänkar kommer kanske ihåg henne som jag var på intervju med när jag skulle börja i Adam og Eva? hon jobbar i alla fall på kontoret och är rätt högt uppsatt. jag svettades som en gris när Tina sa att hon skulle komma och klippa sig hos mig. OM jag skulle misslyckats skulle det verkligen inte varit bra liksom. dock klippte jag henne jävligt snyggt så hon blev grymt nöjd. hon sa att hon brukar hoppa runt mellan olika A&E salonger, men hon blev så nöjd så hon gärna ville komma tillbaka till mig. hihihih! hon sa också att hon tyckte att jag skulle söka till att bli konsulent för någon leverantör (alltså stå på scen och klippa/färga/styla). känner att det hade varit riiiiiiktigt häftigt! OCH grymt kul att hon blev så nöjd.
dock har jag en liten nedgång. jag råkade raka av ALLT hår i en av mina undercuts. egentligen är det ju bara väldigt kortklippt, men nu är jag skallig. har inte varit såhär kort sen jag låt i mamis mage. hoppas att det växer ut snart, för jag ser ut som om jag har canser. haha!
såhär SKA det se ut
dock är jag helt skallig på ena sidan. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0