no time for us

jag ska lära mig leva utan den blicken som får mig att bli knäsvag
mitt liv ska gå vidare utan läpparna som gav mig en snurrande skalle
jag vill in minnas, jag vill inte känna
i mitt inre kommer jag alltid känna mig misslyckad
som en person som förstörde allt för ingenting
jag kommer aldrig känna din värme
jag kommer aldrig få möta dina läppar som förut
alla de känslor som kom upp när vi precis blivit sams kommer försvinna i intet
jag kommer inte vara personen som gör dig lycklig
det kommer inte finnas några "våra barn"
det kommer i slutändan vara ditt och mitt
din lycka och min lycka
aldrig mer vår lycka
med vin dövar jag de känslor som kryper sig på
som kväver mig och som drar mig med ner
jag antar att du kommer ringa någon annan
nu när jag inte längre finns vid din sida
tårarna rinner, men de kommer torka
hjärtat blöder, men det kommer läka
du lämnar mig nu, som jag lämnade dig då
jag vill ha dig nu, på nytt, skapa vårt på vårat sätt
men jag lämnar den illusionen med ett leende på läpparna
och försöker gå vidare utan den blicken som gör mig knäsvag


trots masken jag hade på mig idag klarade jag inte en snygg dag att bli en bra dag. kvällen krashade och lämnar efter sig ett tomrum som jag ska fylla med något som klarar av att fylla ett livshål. tur att det finns personer som analyserar och hjälper mig igenom tuffa tider. utan dem hade livet varit much more difficult här i Oslo. tack tina, emma och eric för er medverkan i min down. och kanske ett särskilt tack till det kära vinet Gnarly Head som hjälper mig på traven med att gå igenom detta. jag önskar ingen jävel att bli ett vrak precis som jag. tycker jag synd om mig själv? en gnutta. föraktar jag mig själv? en gnutta mer. hatar jag det här? en stor jävla gnutta!


Kommentarer
Postat av: fannie

grymt fin och bra blogg!!

2010-10-26 @ 18:58:31
URL: http://knasbollen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0