om du kommer mig nära inpå ska jag ge dig mitt allt

här kommer ett inlägg som handlar lite om sex och kanske om något annat också. visste ni att människor och delfiner är de enda djurarter som har sex för lustens skull och inte bara för att få avkommor? härmed är delfiner mina favoritdjur. de kan liksom grejen. utan sex går jag under. jag tvinar bort och känner mig som en småbarnsmorsa (vilket händer ofta). sex får mig tillbaka på fötter och gör mig till den sanna och riktiga Lovisa Håkansson. utan sex klarar sig ingen människa på riktigt. lovar! de som försöker låssas bara. egentligen har de fruktansvärt heta sexdrömmar som man hade i tonåren (fan, jag längtar tillbaka). denna helgen kom min kärlek, Andree, på besök och det var absolut helt perfekt tillfälle. efter väldigt mycket jobb och sextorka kom han som en riddare på en vit springare (i verkliga fallet en sexig och snygg man med en stor penis). Alla borde ha en Andree, inte bara i kriser utan i det vardagliga livet. en perfekt kille som kan sin grej liksom. vet var man ska klappa och pilla hit och dit. varje kvinna vore i himmelriket efter det. skulle inte nöja sig med något slappt fylle ligg alls. så för er som förlitar er på det nöjet med en vinballe och en kille som i sin fylla kletar ner hela erat ansikte med saliv skulle jag rekommendera att leta i djungeln av alla kräk för att finna eran egna Andree. jag har härmed beslutat att för mig räcker endast en, så tyvärr alla gamla flammor/one night stands eller de som suktar. jag är inte i förhållande men jag är inte heller på marknaden längre. har man en gång hittat mannen med det mysiga skäggstubbet som tar en bortom drömmarnas land är ingen modell i världen värd risken att förlora det. over and out en tillfredställd Lovisa Håkansson
jag och Baileys är mycket nöjda efter helgens händelser

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, underbara Lovisa Håkansson! jag känner mig så glad, och stolt över dig :D fina du! jag saknar dig <3

2010-10-18 @ 00:27:29
URL: http://noty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0