jag vet vart jag ska

idag är jag sjuk. dödssjuk! mår verkligen piss som fan. men idag kommer andrew! åh vad jag har saknat honom, så ikväll när alla andra i min närhet ska ut och partaja ska jag mysa gosa och ha sex. nu fan ska det inte vara torka längre. dock är jag lite orolig över min sjukdom. hosta, lite feber, ont i huvudet, snuvig och jävligt ont i kroppen. med andra ord är jag inte så jävla het i nuläget. skulle behöva någon mirakelmedicin som gjorde att man blev frisk på dirr. hatar att inte jobba, för jag ligger bara hemma och kan inte röra mig. jag ligger som en död fisk och dricker vatten och tee och så orkar jag inte ens kissa. benen viker sig lite lätt när jag ska ställa mig på dem så det är inte värt att snubbla omkring i lägenheten till toaletten som jag (med min vanliga otur) säkert skulle snubbla på och slå mig hårt, hårt. igår stekte jag pannkakor och brände mig på pekfingret. igår skulle jag borsta undan lite glas och fick in en flisa i fingret. detta hände samma finger. nu är det svullet och icke fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0