you are the treasure

just nu är mitt liv piss fuck och blääää! ligger hemma och är sjukt sjuk och tycker otroligt synd om mig själv. vill ha en mami och papi som klappar på mig och tar hand om mig nu. som lagar god mat och som kokar te till mig, men nope. när man är utflugen får man klara allt sånt själv. fick nyss reda på att min älskade bror ska åka till USA ett år. gone, gone, gone! han kommer få the time of his life. bäst för honom att han kommer till ett ställe där jag kan hälsa på. alltså inget kallt.
det känns som att jag är en nolifer när jag egentligen har hela världen i mina armar. kanske inte riktigt, men det kunde varit så.
markus har lagat mat till mig nyss och det var mucho gott. känns super att någon tar hand om en och om några timmar kommer andree. mys pys gos och allt det där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0