forever is gonna start tonight

det finns en grej som förstör mig lite faktiskt. något som finns överallt och som bara gör mig värre och värre. detta är speglar. jag ser mig själv konstant i speglar och kan inte låta bli att känna mig fruktansvärt snygg. känner mig rätt tragisk som lägger ner så mycket tid på att älska mitt utseende. kunde jag inte lagt ner mer tid på något vettigt? typ som att läsa en tidning eller gå en promenad. nej, jag sitter istället här och äter rostad majs framför en spegel med datorn framför mig. lägenheten är nästan färdigstädad och jag litar på att Bonnie Tyler ska hjälpa mig till kojs snart. ska jobba och sen ska jag ut. efter mycket tänkande kom jag och erico på vad vi ska klä ut oss till. det kommer bli kul, jag lovar!
jag insåg innan (av allt mitt spegeltittande) att jag ser ut precis som jag känner mig. delad! ena sidan ser möjligheter och andra sidan tänker tillbaka och ångrar. vet dock inte vilken sida som är vilken på min skalle. just nu sitter jag liksom och skrattar lite åt mig själv. styva bröst av kylan, en vit sida och en brun sida. curela devil? försökte ta en bild innan, men kameran på datorn gör mig inte rättvis. annars så är det alla speglar som ljuger för mig. jag kanske är sjuk på det sättet att jag tycker om mitt utseende för mycket?!
mellan tuggorna av rostad majs dricker jag någon slurk kallt kaffe. vet inte om jag gillar det eller inte, men när kallheten sprider sig i min kropp känns det som att hela jag smalnar av och styvnar. haha!
förresten, bara så att alla vet. jag ska börja mitt dejtande på måndag. om man ska vidare i livet så bör det gå fort, för min torrhet går snart ut över någon skyldig. därför startar det på måndag klockan 19.00. jag ska uppdatera vidare om detta, för det kan bli spännande!
ser ni min hemmagjorda jing&yang i skallen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0