what's holding you back?

jag har pratat med min kärlek. hur svårt det än var så har jag berättat om mina misstag. mina slippar som förorsakat kaos. kaos i flera människors liv. det känns bra nu. nu när vi har pratat och när the love of my life vet allt. alla kort ligger på bordet for real. nu är det bara resan kvar att pussla ihop allt som är kvar. den resan blir inte lätt, men jag tror att vi ska klara det tillsammans. jag vill det mer än något annat. vi båda har gjort saker som den andra personen måste acceptera och leva med. och jag tror att vi klarar det. sida vid sida, så klarar jag och min kärlek den största utmaningen av alla. jag såg på ett one three hill avsnitt och insåg att livet är alldeles för kort för att kasta bort på onödiga saker. antingen så går man all in eller så lämnar man det utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0