ænglarnas kør låter som smør i mina øron

jaha, kæra ni som ær trogna læsare av min blogg. det har infunnit sig ett avbrott i mitt bloggande. vissa kanske skulle kalla det en bloggpaus (ær dock ingen storbloggare så jag tror jag får hitta ett eget ord), men jag antar att den enda anledningen ær att jag har blivit tvingad. min kæra moder, fader och broder har varit uppe i Oslo och røøjjjttt med mig samt så har vår granne som "ger" oss internet pløtsligt stængt av det. no internet for the people liksom. igår låg jag alltså i sængen som i koma efter att la familia hade åkt ivæg i snøstormen. jag tittade på Spartacus och var både æcklad och kåt. tænk vad en sån serie kan sætta igång hos en. æven i de værsta, ynkligaste stunderna kan de få en att kænna sig mæktig och sexig. sånt gillar jag! ør tillfællet ær jag på jobbet och ser ut i ett snøkaosat Oslo. køpte ett månadskort till trikken igår. tænker absolut inte cykla i detta væder. blir depressed så fort jag ser ut typ. igår drack jag och daniel gløgg och åt pepparkakor med våra grannars barn. vi gjorde ett ypperligt intryck måste jag sæga. hurraaaa før mig och Daniel. æntligen kanske vi kan bli omtyckta i området. ikvæll nær jag kommer hem ska jag lægga mig ner i min sæng, titta på spartacus, småæta så jag blir fet och vara kåt. saknar min kærlek vældigt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0