under pressure

jag och emma sminkade oss. berusade som vi är. emma blev fin. jag tog bort mitt. känner att min kropp behöver vila sig innan en galen ikväll imorgon. hade en undermedveten tanke om att gå ut. festa. släppa loss, men den dog. tynade bort till intet. min mask av smink tvättades därför av. spolades ner precis som känslan av att bli full på en svettig bar. min hals gör ont, men vinet slinker ner lättare än vatten, så jag dricker det. och känner hur mina fingrar darrar lite. ögonen sviktar och jag känner mig lite trött. nu ska jag fortsätta bli full för kärlekens skull och intala mig själv att mysigt hemmadrickande vin är roligare än att gå ut. jag vet inte om jag är övertygad, men jag har bestämt mig. utgång är inte framgång för mig i denna stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0