night after night you say you move on tomorrow

sitter här nyduschad och ser på mitt långa hår. det har växt oerhört mycket på väldigt kort tid. nu når det minsann nedanför bröstvårtorna. dock är det rätt tunt nederst eftersom att jag har två undercuts samt en v-form på designlinjen. jag trivs med det. jag älskar det! medans jag sitter här och beundrar mig själv i spegeln håller jag på att fixa en inspirationsvägg till mitt och pattis rum. en sån där som gör att man blir glad, förundrad och som fyller en med lust. i alla fall för mig. för patrik vet jag inte riktigt vad den kommer ge. men mig gör den bra. det vet jag.
jag har planer nu. roliga som gör mig glad. som gör mig mindre bitter och som får mitt inre att lysa en smula.
  • på lördag ska jag med Tina till Kongsvinger (vet inte hur det stavas) och festa. hon kommer därifrån,
  • den 20 nov ska vi på hyttetur med jobbet över en natt i Trysil,
  • helgen efter kommer mami, papi och isac upp för att se hur hög min standard är.
  • vid jul ska jag hem för att träffa alla mina nära och kära,
  • nyår firas här i oslo med kalkonätande (är tydligen mycket inne att göra det här vilket jag inte förstår)
  • i februari ska jag till italien för att spela cool på min fräsiga bräda
  • i slutet av mars ska jag och emma åka till London en långweekend
mellan allt detta ska jag jobba (som jag gör nu), lära mig laga mat, börja träna, hitta något tidsfördriv och absolut få till det. den här torkan gör mig ont. jag antar att jag har levt för bra förut, för helt plötsligt tar det stopp. om det är såhär det är att vara vuxen vill jag inte vara det längre!

bilder på en fin färg jag gjorde igår med en speciell teknik. dock är den myyyycket finare i verkligheten :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0